Hartelijk welkom op de Clara Fabriciusschool

Hartelijk welkom op de website van PC Basisschool Clara Fabricius in Herveld, de school waar je groeit! Wij vinden het fijn dat u interesse heeft in onze school.

De Clara Fabriciusschool is een school waar kinderen met plezier naartoe gaan. Wij nodigen u dan ook uit om een kijkje binnen de school te komen nemen. Op deze site wordt u op de hoogte gehouden van actuele informatie. Wij hopen u dan ook regelmatig op onze site terug te zien.

We zijn trots op wat de onderwijsinspectie over onze school zegt:

"Het team creëert voor de leerlingen een positief en stimulerend klimaat en waarborgt de veiligheid van de leerlingen."

"De leerstof sluit aan bij de verschillende behoeften van de leerlingen, zowel bij de meerbegaafde als bij de leerzwakke leerlingen."

"De sfeer op de Clara Fabricius is goed. Leraren en leerlingen gaan respectvol met elkaar om."

Wilt u op de hoogte blijven van het nieuws op onze school? Meldt u zich dan aan als volger op Facebook.

Team Clara Fabriciusschool